Telemarketing 1188
Nabízíme profesionální služby call centra pro příchozí i odchozí hovory a kombinujeme tradiční a moderní způsoby komunikace
Nabízíme profesionální služby call centra pro příchozí i odchozí hovory a kombinujeme tradiční a moderní způsoby komunikace
Díky využití operátorů linky 1188 můžeme nabídnout zásadně nižší provozní náklady ve srovnání s jednoúčelovými službami. Tato výhoda se násobí u nonstop služeb s vysokou mírou dostupnosti.
Díky zázemí 1188 nabízíme profesionální operátory, nonstop provoz 24/7/365 a dostatečnou kapacitu pro potřeby klientů.
Nabízíme krátkodobý i dlouhodobý pronájem služeb call centra, jehož provoz je zajišťován profesionálními operátory linky 1188. Umíme odbavit až 15 tisíc hovorů denně, ale zároveň realizujeme i provoz menších call center podle potřeb našich zákazníků.
V rámci pasivního telemarketingu si u nás můžete objednat následující služby:
Samozřejmou součástí naší pasivní telemarketingové technologie je:
Na přání klienta denně vytváříme podrobnou zprávu obsahující:
V rámci aktivního telemarketingu nabízíme širokou škálu služeb, jako jsou:
Zajišťujeme širokou škálu kancelářských a administrativních prací. Klientům můžeme nabídnout využití našich prostor nebo poslat naše pracovníky do jejich sídla. Využíváme volných kapacit našich zaměstnanců i v nočních hodinách, což má pak samozřejmě vliv na cenu nabízených služeb.
Jaké služby můžete využít:
Zaručujeme rychlost provedení všech prací a velmi nízké náklady.
Pokud hledáte nové zaměstnance, spolupracovníky a nové členy do týmu nebo byste rádi zlepšili dovednosti těch stávajících, využijte naší široké nabídky personálních služeb. Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodných zaměstnanců jak na telemarketingové pozice (operátor, operátor senior, supervizor, manažer provozu) tak na administrativní pozice a pozice vyšší úrovně. Nabízíme taktéž možnost krátkodobého dodání externích pracovních kapacit v dané oblasti.
Personální služby, které umíme zajistit, zahrnují nabídku činností v těchto oblastech:
Dále v této oblasti nabízíme trvalý coaching dodávaných pracovníků během zakázky (zvláště při zajišťování dočasných pracovních kapacit) prostřednictvím našich zkušených supervizorů a lektora.
V oblasti zajištění dočasných pracovních kapacit poskytujeme následující služby:
Zpracovávání a zadávání dat ve velkém množství do systémů klienta nebo speciálně vytvořených aplikací (tuto službu zajišťujeme i z našeho sídla, což našim klientům výrazně snižuje náklady na pracovní místo)
Pokud si budete přát, vyškolený tým dodáme k vám do firmy. Naše pracovní doba je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Zajistíme management projektu (supervizora, projektového managera, trenéra atd.)
Proces péče o zákazníka si vyžaduje systematický přístup od samého začátku a v celém průběhu trvání obchodního vztahu. Využijte našich služeb a výsledky Vás samy přesvědčí...
Také v oblasti péče o zákazníka vám nabízíme komplexní služby:
Conectart a.s. – obchodní oddělení, Vinohradská 3217/167,100 00 Praha 10
Telefon: bezplatná linka 800 80 1188
E-mail: info@conectart.cz