Telemarketing 1188

Nabízíme profesionální služby call centra pro příchozí i odchozí hovory a kombinujeme tradiční a moderní způsoby komunikace

Neztrácejte čas a peníze budováním vlastního call centra.

Nižší náklady

Díky využití operátorů linky 1188 můžeme nabídnout zásadně nižší provozní náklady ve srovnání s jednoúčelovými službami. Tato výhoda se násobí u nonstop služeb s vysokou mírou dostupnosti.

Bez provozních starostí

Odpadnou vám dodatečné náklady na lidské zdroje a starosti s řízením dostupnosti vašich operátorů: dovolené, nemocnost, příplatky za noční směny a další.
Naši profesionální operátoři jsou neustále trénováni.
Naše technologie a zázemí jsou na špičkové úrovni.

Dostupnost

Díky zázemí 1188 nabízíme profesionální operátory, nonstop provoz 24/7/365 a dostatečnou kapacitu pro potřeby klientů.
 

Zajistíme pro Vás:

Nabízíme krátkodobý i dlouhodobý pronájem služeb call centra, jehož provoz je zajišťován profesionálními operátory linky 1188. Umíme odbavit až 15 tisíc hovorů denně, ale zároveň realizujeme i provoz menších call center podle potřeb našich zákazníků.

  • Pasivní telemarketing
  • Aktivní telemarketing
  • Back office services
  • Personální služby
  • Péče o zákazníka
  • Vymáhání pohledávek

NAŠE SLUŽBY

 

Pasivní telemarketing

V rámci pasivního telemarketingu si u nás můžete objednat následující služby:

  • Prodeje služeb na pasivních linkách
  • Provozování Informační linky nebo help linky (zákazníkovi sdělujeme informace dle vašeho zadání)
  • Přepady informačních linek
  • Noční linky
  • Objednávkové linky (objednávání služeb či zboží)

Samozřejmou součástí naší pasivní telemarketingové technologie je:

  • Automatické představení zákazníkovi - funkcionalita IVR (rozřazovací strom)
  • V případě obsazenosti operátora zákazník postoupí do čekací fronty, v rámci níž je informován například o novinkách či speciálních nabídkách společnosti
  • Automatická distribuce hovorů dle daného telefonního čísla do skupin vyškolených operátorů
  • Záznamník s možností nastavení vzkazu dle zadání klienta
  • Nahrávání a odposlech hovorů (oddělení kvality je součástí služby)
  • Reporting - customizace dle požadavků klienta

Na přání klienta denně vytváříme podrobnou zprávu obsahující:

  • Celkový počet vyzvednutých hovorů
  • Celkový počet nevyzvednutých hovorů - nezvedl operátor
  • Celkový počet nevyzvednutých hovorů - zákazník položil hovor ve frontě
  • Zpětná volání, počet vyzvednutých hovorů v různých intervalech a další parametry stanovené zadavatelem

 

Aktivní telemarketing

V rámci aktivního telemarketingu nabízíme širokou škálu služeb, jako jsou:

  • Akvizice nových zákazníků, upselling, crosselling
  • Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce po celé ČR
  • Generování leadů - zájmů
  • Mystery Calls
  • Welcome calls
  • Ankety, pozvánky
  • Průzkumy spokojenosti zákazníků, průzkumy veřejného mínění
  • Aktualizace databází

 

Back office services

Zajišťujeme širokou škálu kancelářských a administrativních prací. Klientům můžeme nabídnout využití našich prostor nebo poslat naše pracovníky do jejich sídla. Využíváme volných kapacit našich zaměstnanců i v nočních hodinách, což má pak samozřejmě vliv na cenu nabízených služeb.

Jaké služby můžete využít:

  • Elektronické zpracování dokumentů
  • Administrativní práce
  • Zadávání dat do systémů
  • Vkládání materiálů do obálek a obalů
  • Přepisování
  • Digitalizace
  • a další administrativní práce...

Zaručujeme rychlost provedení všech prací a velmi nízké náklady.

 

Personální služby

Pokud hledáte nové zaměstnance, spolupracovníky a nové členy do týmu nebo byste rádi zlepšili dovednosti těch stávajících, využijte naší široké nabídky personálních služeb. Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodných zaměstnanců jak na telemarketingové pozice (operátor, operátor senior, supervizor, manažer provozu) tak na administrativní pozice a pozice vyšší úrovně. Nabízíme taktéž možnost krátkodobého dodání externích pracovních kapacit v dané oblasti.

Personální služby, které umíme zajistit, zahrnují nabídku činností v těchto oblastech:

  • Personální inzerce dle potřeb klienta
  • Příprava náborového procesu a systémy selekce
  • Nábor a výběr potenciálních zaměstnanců a vyhledávání nových zaměstnanců
  • Zajištění dočasných pracovních kapacit

Dále v této oblasti nabízíme trvalý coaching dodávaných pracovníků během zakázky (zvláště při zajišťování dočasných pracovních kapacit) prostřednictvím našich zkušených supervizorů a lektora.

V oblasti zajištění dočasných pracovních kapacit poskytujeme následující služby:

Zpracovávání a zadávání dat ve velkém množství do systémů klienta nebo speciálně vytvořených aplikací (tuto službu zajišťujeme i z našeho sídla, což našim klientům výrazně snižuje náklady na pracovní místo)

Pokud si budete přát, vyškolený tým dodáme k vám do firmy. Naše pracovní doba je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Zajistíme management projektu (supervizora, projektového managera, trenéra atd.)

 

Péče o zákazníka

Proces péče o zákazníka si vyžaduje systematický přístup od samého začátku a v celém průběhu trvání obchodního vztahu. Využijte našich služeb a výsledky Vás samy přesvědčí...

Také v oblasti péče o zákazníka vám nabízíme komplexní služby:

  • Budování, vytěžování a retence (udržování) nového portfolia zákazníků
  • Portfolio development - správa a rozvoj stávajícího portfolia zákazníků
  • Churn prevention - zajištění minimalizace odlivu zákazníků a ztráty jejich loajality
  • Customer Satisfaction - zvyšování spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami
  • Market research - aplikované průzkumy trhu

 

Vymáhání pohledávek

Potřebujete získat zpět Vaše peníze? Pomůžeme Vám s procesem vymáhání pohledávek a to od první fáze tzv. soft-collection, vyzvání dlužníka k úhradě až po osobní návštěvy.

 

 

KONTAKT

Conectart a.s. – obchodní oddělení, Vinohradská 3217/167,100 00 Praha 10

Telefon: bezplatná linka 800 80 1188

E-mail: info@conectart.cz